Udělejte sobě nebo svým blízkým stylový dárek. With love, MODIVO ZJISTIT VÍCE
Vyhledávání…

5 věcí, které musíte vědět o značce Guess – impérium bratří Marciano

3 min.

Spojení legendárního glamour Hollywoodu s nádechem francouzského chicu – to je recept na úspěšnou módní značku, který by nám zřejmě poskytli zakladatelé americké značky Guess. Historie jejího vývoje je ohromující, sexy reklamní kampaně a oblečení láká věrnou skupinu zákazníků už více jak 40 let. I když se tato značka proslavila výrobou džín, které zvýrazňují postavu, dnes v návrzích najdete daleko více věcí. Níže se dozvíte o všech zajímavých informacích týkajících se historie značky Guess, nabídky značky, ale také inspiraci na outfity.

V současnosti má GUESS více než 1 500 maloobchodních prodejen po celém světě a nabízí kolekci pro muže, ženy a děti, ale také má širokou škálu doplňků – od bižuterie, vůní, brýlí a hodinek až po vysoce kvalitní boty a tašky.

festive mood

Značka Guess vznikla v roce 1981, kdy bratři Marciano z Francie byli na dovolené v Los Angeles. Zamilovali se do krajiny města andělů, rozhodli se tam žít a brzy vytvořili značku, která je dodnes jednou z nejuznávanějších na světě. Odkud se vzal její název? To vše kvůli reklamnímu sloganu, který míjeli každý den na cestě do práce: „Hádej, co je v našem novém Big Macu?“ čili „Guess what’s in our new Big Mac?“ Toto slovo jim utkvělo v paměti natolik, že takto pojmenovali své budoucí impérium.

modelka ve sportovním outfitu: legíny a tričko Guess, oversize džínová bunda, bílé tenisky

Bratři, zamilovaní do Ameriky, vytvořili svůj průlomový produkt, který proslavil značku: úzké seprané džíny po kotníky s třemi zipy, které nazvali Marilyn Jean. Napříč tomu, že sepraná, odřená džínovina je spíše americkou než francouzskou ikonou, bratři Marcianovi cítili americký vibe natolik, že se pustili do vytváření designu tohoto typu. Poté poslali pár džín a k tomu rukou napsaný vzkaz do vybraných obchodních center. Bloomingdales si zamiloval tyto džíny a objednal si 24 kusů. Jedinečný, sexy střih byl vyprodaný v průběhu několika hodin.

Během prvního roku ve Spojených státech amerických se Guess dostal do každého velkého obchodního centra, včetně Bergdorf Goodman, Bonwit Teller, Neiman Marcus nebo Saks Fifth Avenue. V době, kdy byly džíny základem amerického šatníku, Guess jim dal módnější, sexy tón a nabídl širokou škálu inovativních střihů se stylovým, koketním přístupem, který mohli dosáhnout snad jen les français.

Nápad na styl reklamy Guess přišel od nejmladšího z bratrů Marcianovců, Paula. Očarující svět Guess měl přímo v hlavě a nepotřeboval pomoc agentury. Kampaně byly navržené tak, aby zachytily půvab klasického Hollywoodu, ale i ukázaly současné mladé ženy, které definovaly provokativního ducha značky. První „dívkou Guess“ byla neznámá francouzská modelka Estelle Lefebure. Další už byly slavnější: Claudia Schiffer, Carré Otis, Eva Herzigová, Laetitia Casta, Naomi Campbell, Anna Nicole Smith, Paris Hilton a Carla Bruni, která měla tehdy jen 16 let.

Pokud jde o fotografy, patří mezi ně uznávaná jména jako Ellen Von Unwerth a studentka Daniela Federici, kterou Paul Marciano v roce 1992 vytáhl z filmové školy, aby nafotila Annu Nicole Smith. K více než třem magickým dekádám fotografií značky také přispěli Wayne Maser, Herb Ritts, Dewey Nicks, Raphael Mazzucco a Pablo Alfaro.

Ať už se jedná o černobílé nebo barevné provedení, styl reklam Guess je okamžitě rozpoznatelný – svůdní lidé na inspirativním pozadí, ukazující na příběh, který si diváci mohou vymyslet sami.

Nejpřelomovějším produktem, který dal značce Guess smysl existence a trvale ji zařadil do světa vysoce kvalitních oděvů, je denim. Jsou to právě perfektně ušité modely džínových kalhot a kolekce plné ženskosti a sex-appealu, díky kterým je americká značka extrémně oblíbená a žádaná. S rostoucím uznáním společnosti bratři Marciano představili kabelky, doplňky a boty Guess a také další produkt – hodinky, který si oblíbily miliony žen a mužů po celém světě.

Guess se proslavil především díky krásným a fenomenálním kvalitním kolekcím oblečení a doplňků, ale pomohl jej i marketing. Díky svým ženským řadám si značka získala srdce hvězd, které snily stát se tváří americké značky. S Naomi Campbell a Claudií Schiffer v popředí dobyl Guess svět nejen džín. Dnes značka nabízí široký sortiment dámského a pánského oblečení. Šaty Guess milují především ženy, které potěší svou rozmanitostí. Kolekce obsahují jak jemné volánky, tak kožené prvky.

modelka v bílých svetrových šatech Guess a sandálech na vysokém podpatku

Charakteristické oblečení, boty a doplňky značky Guess odkazující na typický americký styl, se lehce komponují k outfitům na různé příležitosti. Níže uvidíte příklady modelů Guess, které najdete na MODIVO.

Značka Guess je spojena především s džíny s charakteristickým lehkým opotřebením. Mají různý střih, ale vždy zvýrazňují postavu. Nikdy nepřestane být módní kombinovat je s jednoduchým bílým svetrem a jehlovými lodičkami.

modelka v džínách guess

Guess má i své rozpoznatelné logo, které se často nachází na topech, tričcích a mikinách této značky. Mohou být s flitrované, zirkonové, barevné nebo jednoduše v originálním provedení. Jak nosit například mikiny Guess s tímto typem loga? Je to jednoduché: nekombinujte je s oblečením s logem, ale s neutrálními prvky šatníku.

modelka v černé mikině guess

Guess nabízí i věci bez vzorů, ale vždy se sexy „třešničkou na dortu“, která je pro tuto značku charakteristická. Na fotce níže můžete vidět například outfit: úpletové šaty Guess, ale s kratším střihem a neobvyklými výstřihy. Právě takové prvky definují značku bratří Marciano.

modelka s kabelkou guess

Popularizace loga značky Guess a bezvadná kvalita produktů jí přinesla velkou slávu. V průběhu let bylo vytvořeno mnoho produktů, které jsou dokonale padělané. Jak poznat padělek Guess? Před nákupem nezapomeňte vyhledat model na webové stránce výrobce pomocí kódu produktu. Padělané kabelky nebo boty Guess mohou vypadat téměř stejně jako originály. Pozor na ceny produktů, které jsou v případě neoriginálních produktů mnohem nižší, a proto jsou mnohem méně kvalitní. Nakupujte v prověřených obchodech, jako je MODIVO, což zaručuje pravost a certifikát originality.

Hlavní fotografie: Photo by Vanni Bassetti/Getty Images

 

Trendy a Tipy
Insta News