MODIVO DAYS -20%! Získejte dodatečnou slevu na vybrané produkty top značek ZJISTIT VÍCE >>>

NOVÁ SEZÓNA: JARO LÉTO ’24! OBJEVTE TRENDY >>>

Vyhledávání…

Červnový update: nové ženské značky na MODIVO. Poznejte Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL, Kaotiko

3 min.

MODIVO je inovativní polský multibrand s módou, který nabízí více jak 160 tisíc produktů od více jak 650 značek ze sektorů streetwear, casual a premium. Každý měsíc na seznam značek našeho obchodu, přibývají nové brandy, které jsou stejně inspirativní a nabízející nejpropracovanější sortiment. Tento měsíc se objevily značky: Etam, Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL a Kaotiko. Co byste měli o nich vědět?

Značka Etam je známá jako jedna z nejpopulárnějších a nejznámějších na světě mezi lidmi, kteří navrhují dámské spodní prádlo. Není divu, vždyť se může pochlubit více než stoletou historií, což se promítá do kvality jejích produktů. V roce 1916 byla v Paříži založena Maxem Lindemannem, který firmu postupně rozvíjel, otevíral nová prodejní místa, což vedlo následně ke vstupu na zahraniční trhy. V současné době se centrála značky Etam nachází v Paříži, jen v Polsku je několik desítek značkových prodejen této francouzské značky.

modivo days 2024

Za více než sto let činnosti spolupracovalo se značkou Etam mnoho špičkových designérů. Stačí zmínit takové osobnosti jako je Lolita Lempicka z Francie, Alix Bancourt nebo ruská modelka, která je také tváří značky – Natalia Vodianova. Co však značku odlišovalo od ostatních značek spodního prádla, je vývoj podprsenky skládající se z až 20 různých prvků. Všechny nové kolekce vznikají do dnešního dne ve Francii.

dámské oblečení

Značka Glamorous, založená v roce 2007 ve Velké Británii, zaznamenala fenomenální růst a stala se jednou z předních značek dámského oblečení ve Velké Británii i na mezinárodním trhu. Zatímco její kořeny jsou rozhodně britské, dnes se jedná skutečně o globální značku. Glamorous můžete najít ve více jak 30 zemích po celém světě, také v USA, Kanadě, Austrálii, Itálii a Německu.

Tvůrci značky Glamorous říkají o své značce: ,,Naši zákazníci jsou v centru našich aktivit a sociální média, popkultura a influencerky ovlivňují náš designový směr. Vytvořeno pro nebojácné ženy, protože Glamorous girls se nebojí tvořit a následně porušovat pravidla módy.”. Návrháři značky Glamourous se řídí myšlenkou, že móda by měla být individuální a přístupná pro každého. Díky inovativním tkaninám, vzrušujícím potiskům a krásným střihům Glamourous nabízí nejžhavější trendy za dostupné ceny.

Bohonomad

Bohonomad je značka sandálů, která byla silně ovlivněna tématem pláže a léta. Nápad se zrodil v oblíbené turistické destinaci v Turecku. Sandály z provázků, tedy vlajkový produkt této značky, byly vytvořeny s tím, že musí být univerzální, pohodlné a přátelské k cestování. Sandály Bohonomad vyrobené v Turecku jsou 100% ručně vyráběné a veganské a jejich výroba je šetrná k životnímu prostředí a udržitelná. Navíc Bohonomad klade důraz na pracovní morálku s cílem zajistit svým zaměstnancům bezpečné a dobré podmínky pro rozvoj a prostředí. Bohonomad přebírá společenskou odpovědnost jak za svou značku, tak za své produkty, což znamená, že počet fanoušků značky velmi rychle roste.

Fabiana Filippi

Firma Fabiana Filippi se inspirovala jedinečnou tradicí kašmíru v Umbrii, kde krajinu rýsují olivovníky a duby jako na renesančním obraze. Výsledkem je originální design značky: grafické linie konfrontované s plynulými tvary, doprovázené paletou odrážející škálu barev přírody. Pro Fabianu Filippi je styl výrazem svobody, zhuštěné v „útulném minimalismu“ s autentickou a zajímavou podstatou. Při výrobě oděvů této značky je kladen velký důraz na čistotu surovin a trvanlivost výrobních procesů, vytvářejících eleganci založenou na respektu.

„V den, kdy se mému bratrovi a jeho manželce Donatelle narodila dcera, jsme se všichni tři na sebe podívali a řekli: tak se bude jmenovat naše ochranná známka, ponese stejné jméno jako tato holčička – Fabiana Filippi. Uplynulo třicet let a toto jednohlasně vyslovené „ano“, spojené s láskou ke kráse a péčí o umbrijské řemeslo, vyústilo ve zbytek. Stejně jako Fabiana i naše společnost vyrostla a nyní pulsuje stejným nadšením, kde jsou rodinné hodnoty vnímány jako přednost společnosti.“ – říká zakladatel a CEO značky, Mario Filippi Coccetta.

dámské boty

AGL je současná prémiová značka, vytvořená ženami pro ženy, spojená se srdcem italského ručního řemesla. Od roku 1958 se firma AGL vyvinula v italském regionu Marche, který je svým způsobem tepajícím srdcem výroby obuvi. Díky úsilí Piera Giustiho, zakladatele společnosti, značka AGL vznikla a nadále roste jako rodinný podnik. Kreace AGL vyrazily dobýt severní Evropu a Spojené státy díky Pierovu synovi Attiliovi, který vytvořil dokonale sedící boty, což je charakteristickým znakem těchto bot navržených a vyrobených v Itálii v rodinné firmě. Pověst značky a celosvětová distribuce ještě dále rostly, když se k dílu připojily sestry Giusti Sara, Vera a Marianna – třetí generace, která je nyní u kormidla toho, co považují za rodinný klenot. Tato dámská AGL třetí generace přináší výjimečný styl a bezkonkurenční kvalitu pro každý překvapivý okamžik v životě ženy. Boty AGL jsou vždy sofistikované, ale také odvážné, současné a každodenní. Elegantní šik a dechberoucí chlad – AGL je perfektní pro skromné ​​a dynamické ženy, které mají odvahu během svých každodenních situací.

Kaotiko

,,Přinášet módu do ulic a vytvářet komunitu, která sdílí mnohem víc než jen životní styl“. V roce 1999, shodně s tímto předpokladem, podnikla Kaotiko své první kroky v malém podniku v centru Barcelony. Označení „Made in BCN“ je přítomno již od počátku značky. Kaotiko se podílí na místní textilní výrobě, odklánějící se od konceptu rychlé módy, s produkty navrženými a vyrobenými v Barceloně, což dává exkluzivitu každému oděvu. Zakladatelé této značky věří, že udržitelnější budoucnost je možná a proto se zaměřují na zodpovědnou spotřebu. Kvalita je jedním z hlavních cílů této španělské značky, jak říkají sami zakladatelé: ,,(…) pracujeme na tom každý den, abychom poskytli exkluzivní doplněk ke každému našemu oblečení. Kromě toho chceme zvýšit množství materiálů z udržitelnějších zdrojů, abychom snížili náš dopad na životní prostředí.”.

Mikiny Kaotiko zdobí, mimo jiné, ilustrace tarotových karet, planet, růží a tygrů. Tato barcelonská oděvní firma s ležérním městským stylem si získala těžko uspokojitelnou cílovou skupinu: osoby ve věku od 15 do 30 let. A v čele toho všeho stojí Germán Bernad, který firmu se svým otcem a bratrem před téměř sedmi lety převzal a tři roky je jejím generálním ředitelem.

Trendy a Tipy
Insta News