Vyhledávání…

Nové pánské značky na MODIVO: Kaotiko a Urban Classics. Co je odlišuje?

1 min.

V MODIVO dbáme na to, aby byl seznam našich vybraných značek pravidelně doplněn o nové, rozvíjející se a vzrušující značky z celého světa. V červenci tohoto roku se Urban Classics a Kaotiko přidaly k značkám věnovaným mužské části našich zákazníků. O tom, co je odlišuje od jiných značek, se dozvíte níže v našem textu.

Značka Urban Classics vstoupila do světa streetwear v roce 2005 a od té doby ztělesňuje mnohem více než jen logo. Urban Classics se vyznačuje velmi širokou nabídkou produktů se společným jmenovatelem – městským charakterem. Trička, mikiny s kapucí, college bundy, tepláky, košile a tank topy jsou ponechány v jednoduché formě, bez jakýchkoliv motivů nebo potisků.

pánské tričko

Fotografie: tiskové materiály

Jedinečnou městskou atmosféru této streetwear značky charakterizují jednoduché střihy, které jsou zvýrazněny způsobem color blocking. Urban Classics to je především expresivní design. Nejde ani tak o samotnou značku, jako o její jedinečný charakter – klasické střihy, které nikdy nevyjdou z módy. V popředí jsou modely v streetwear stylu, speciálně vybrané barvy a látky, tak i vynikající kvalita. Rozsáhlou kolekci zahŕnují tank topy a trička, ale také úzké a volné tepláky, mikiny s kapucí a crew neck. Součástí kolekce jsou vždy i doplňky, takové jako jsou čepice, šály, rukavice, pásky, sportovní tašky a ponožky.

pánská móda

Fotografie: tiskové materiály

Značka Urban Classics nabízí celé spektrum oblečení a dokáže Vás obléct od hlavy až k patě! Základní kousky oblečení, jako jsou trička, nejsou omezené jen na širokou škálu 24 barev, ale najdeme je i v různých střizích, jako jsou trička s dlouhým rukávem, trička s kapsou s dlouhým nebo krátkým rukávem, košile s výstřihem do písmene V nebo s kulatým výstřihem.

Značka Kaotiko byla založena ve slunečné Barceloně v roce 1999 jako odpověď na potřeby lidí, pro které je oblečení něčím víc, než jen oblečením – je to životní styl. Design značky je inspirován španělskými ulicemi a svou nabídkou oslovuje především generaci Z a lidi od 15 do 30 let.

Fotografie: tiskové materiály

Mikiny a trička Kaotiko zdobí kromě jiného obrázky z tarotových karet, obrázky planet nebo jiné astrologické potisky. Zakladatelé značky se zaměřují na odpovědnou spotřebu, proto je jejich hlavním cílem zvýšit množství materiálů z udržitelnějších zdrojů a zachovat lokální produkci.

pánská mikina

Fotografie: tiskové materiály

Hlavní fotografie: tiskové materiály

Trendy a Tipy
Insta News