V tomto článku:
1 min.
V MODIVO dbáme na to, aby byl seznam našich vybraných značek pravidelně doplněn o nové, rozvíjející se a vzrušující značky z celého světa. V červenci tohoto roku se Urban Classics a Kaotiko přidaly k značkám věnovaným mužské části našich zákazníků. O tom, co je odlišuje od jiných značek, se dozvíte níže v našem textu.
Urban Classics – streetwear v barevném basic provedení
Značka Urban Classics vstoupila do světa streetwear v roce 2005 a od té doby ztělesňuje mnohem více než jen logo. Urban Classics se vyznačuje velmi širokou nabídkou produktů se společným jmenovatelem – městským charakterem. Trička, mikiny s kapucí, college bundy, tepláky, košile a tank topy jsou ponechány v jednoduché formě, bez jakýchkoliv motivů nebo potisků.
Fotografie: tiskové materiály
Jedinečnou městskou atmosféru této streetwear značky charakterizují jednoduché střihy, které jsou zvýrazněny způsobem color blocking. Urban Classics to je především expresivní design. Nejde ani tak o samotnou značku, jako o její jedinečný charakter – klasické střihy, které nikdy nevyjdou z módy. V popředí jsou modely v streetwear stylu, speciálně vybrané barvy a látky, tak i vynikající kvalita. Rozsáhlou kolekci zahŕnují tank topy a trička, ale také úzké a volné tepláky, mikiny s kapucí a crew neck. Součástí kolekce jsou vždy i doplňky, takové jako jsou čepice, šály, rukavice, pásky, sportovní tašky a ponožky.
Fotografie: tiskové materiály
Značka Urban Classics nabízí celé spektrum oblečení a dokáže Vás obléct od hlavy až k patě! Základní kousky oblečení, jako jsou trička, nejsou omezené jen na širokou škálu 24 barev, ale najdeme je i v různých střizích, jako jsou trička s dlouhým rukávem, trička s kapsou s dlouhým nebo krátkým rukávem, košile s výstřihem do písmene V nebo s kulatým výstřihem.
Kaotiko – styl španělských ulic
Značka Kaotiko byla založena ve slunečné Barceloně v roce 1999 jako odpověď na potřeby lidí, pro které je oblečení něčím víc, než jen oblečením – je to životní styl. Design značky je inspirován španělskými ulicemi a svou nabídkou oslovuje především generaci Z a lidi od 15 do 30 let.
Fotografie: tiskové materiály
Mikiny a trička Kaotiko zdobí kromě jiného obrázky z tarotových karet, obrázky planet nebo jiné astrologické potisky. Zakladatelé značky se zaměřují na odpovědnou spotřebu, proto je jejich hlavním cílem zvýšit množství materiálů z udržitelnějších zdrojů a zachovat lokální produkci.
Fotografie: tiskové materiály
Hlavní fotografie: tiskové materiály